top of page
Search
  • Writer's pictureאיתן דויטש - הטריפ הצפוני

אטרקציה בלתי נשכחת ליום הבריאות

יום הבריאות הבינלאומי, הוא יום מיוחד שבו ארגונים וחברות בכל רחבי העולם מעלים את המודעות לשמירה על אורח חיים בריא. מידי שנה מנהלות הרווחה בארגונים מחפשות אטרקציה ליום הבריאות, אבל עם הגימיק של אופני השייק של הטריפ הצפוני, בהחלט אפשר להפסיק לחפש.


מה זה בכלל יום הבריאות הבינלאומי?

יום הבריאות הבינלאומי מצוין ברחבי העולם מדי שנה עוד משנת 1950! לאחר שהוכר היום המיוחד על ידי האו"ם וארגון הבריאות העולמי, מקדישים לו פעילויות שונות שמטרתן לעלות את המודעות לשמירה על אורח חיים בריא. בעידן החדש בתרבות המערבית, ישנה מודעות רבה יותר לשמירה על הבריאות, כיוון שעובדים יושבים שעות מרובות מול מחשב ולעיתים ללא הפסקות. בין לבין אוכלים ג'אנק שזמין מידי בארוחת הצהריים ומנשנשים חטיפים עתירי שומן.


הפנינג המטמיע ערכים בריאותיים

אם שאלתם את עצמכם למה יום הבריאות או שבוע הבריאות כל כך חשובים? אז קודם כל כדאי להבין שמדובר ביום מיוחד המטמיע ערכים בריאותיים לכל ימי השנה. הפנינג המשלב תכנים בריאותיים ואטרקציות המבוססות על תזונה בריאה וכושר, בהחלט ממריצים וסוחפים אחריהם את העובדים. יום הבריאות הבינלאומי לרוב מתקיים בסביבת העבודה של העובדים ומשלבים בו יום פעילות המבוססת על כלים שיאפשרו לעובדים לנהל לאחר מכן סדר יום עבודה בריא יותר, הן מבחינת כושר, תזונה וכו'. כמובן שחייבים לשלב גם פאן, כדי לסחוף את העובדים ולייצר יום מהנה עם אנרגיות גבוהות, ולכן לא פלא שאופני שייק הפכו לאטרקציית חובה ליום הבריאות.


הכירי את האטרקציה הכי שווה ליום הבריאות

אופני שיק הוא גימיק מדליק ליום הבריאות הבינלאומי, המשלב את כל העולמות הבריאותיים בשייק אחד. מדובר על אופניים סטטיים שניתן למקם בכל מקום (פתוח או סגור). לאופניים מחובר בלנדר לא חשמלי, אליו מכניסים את המרכיבים שכל אחד אוהב. על רוכב האופניים לדווש ותוך כדי הבלנדר מתחיל לפעול ותוך כמה שניות השייק מוכן. כמובן שאין זה אומר שהרוכב יורד מאופני השייק, אלא שותה להנאתו וממשיך לדווש. פשוט חוויה חושית מדליקה שמתאימה לא רק לאירוע חברה, אלה גם לכנסים, לאירועי קד"מ וכאטרקציה מדליקה להפי-האוור.




למה דווקא אופני שייק?

תזונה בריאה

טוב, כאן אין ממש צורך להרחיב, כיוון שהשייקים מפוצצים בוויטמינים ומכילים פירות טריים. הצוות של הטריפ הצפוני יגיע עם אופני השייק – "הטריפ שייק" אליכם! כולל דוכן שייקים מוקפד עם כל הציוד הנלווה, יציע לעובדים הרכבת שייק על בסיס מיץ תפוזים או סיידר תפוחים וכמובן יסייע להם לתפעל את האופניים.

כושר

זוהי הזדמנות נהדרת לקחת פסק זמן מהשגרה הלחוצה ומהישיבה הממושכת מול המסכים ולהתחיל לעשות כושר גופני על ידי דיווש על אופני השייק – הטריפ שייק. אין ספק שהעובדים ידלקו על הרעיון ואולי יאמצו תחביב של רכיבה על אופניים אמיתיים.

מקסימום פאן

האטרקציה של אופני שייק ליום הבריאות בהחלט מוסיפה צבע וחותם של הנאה לעובדים. לצוות הטריפ הצפוני ניסיון עשיר בהפקת אטרקציות וימי כיף לארגונים, כך שההנאה מובטחת!


רוצים גם את האטרקציה הכי מדליקה?

התקשרו אלינו >>> 0508371402

43 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page